زنانه, مجله گیزدین

راهنمای خرید بیکینی در میان محصولات شنا

راهنمای خرید بیکینی در میان محصولات شنا

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

مقدمه راهنمای خرید بیکینی در میان محصولات شنا

بیکینی در واقع نوعی از لباس شنا می باشد. مایو یا لباس شنا، لباسی قابل استفاده برای شنا کردن می باشد. کلمه مایو از زبان فرانسوی به زبان ما وارد شده است. جنس این لباس از الیاف مصنوعی می باشد. لباس شناهای زنانه به چهار دسته اصلی: یک ‌تکه، دو تکه، سه ‌تکه و مایو اسلامی تقسیم می شوند. مایو می تواند از جنس های مختلفی تولید شود که گاه نخی (به خصوص مایوهای مردانه) و گاهی نیز از جنس استرج یا نایلون می باشند.

چند نکته در انتخاب لباس شنا

در هر دو نوع مایو مردانه و زنانه، معمولاً نایلون، جنس غالب در تهیه لباس شنا می باشد. اگر پوست شما حساس می باشد، هنگام خرید لباس شنا، به جنس آن توجه زیادی داشته باشید.

حساسیت به مایو تاکنون خیلی کم دیده شده است. اما ممکن است شما به جنس پارچه ی مایو حساسیت و آلرژی داشته باشید که علایم این حساسیت مثل بقیه حساسیت ها شامل قرمزی، خارش و التهاب در مناطقی که با مایو در تماس می باشد، است.

نوع لباس شنایی که انتخاب می کنید در سرعت شنای شما تأثیر زیادی دارد، پس حتماً این مورد را نیز هنگام خرید در نظر داشته باشید.

انتخاب مایو کاری بسیار سلیقه ای می باشد، پس در زمینه مدل و برند لباس شنای خود حساس نباشید و بهترین کار این است که به دنبال برند خاصی نباشید.

توجه به جنس پارچه مایو خیلی مهم می باشد، اگر پارچه استفاده شده کیفیت خوبی نداشته باشد، مایو شما به زودی پاره  شده و از بین می رود.

با توجه به استفاده از کلر در ضدعفونی کردن آب استخر، بهتر است جنسی را انتخاب نمایید تا در برابر کلر مقاوم باشد. این گونه اطلاعات را می توانید هنگام خرید از فروشنده دریافت نمایید.

اگر شناگر مبتدی می باشید، بهتر است لباسی را انتخاب کنید تا کاملاً چسبناک نباشد و بتوانید بدن خود را در این مایو به راحتی در آب جابه جا کنید. البته قابل ذکر می باشد که برای شناگرهای حرفه ای مایوی چسبناک بهترین انتخاب می باشد.

مایویی که انتخاب می کنید نباید تنگ و گشاد باشد و باید سایز خود شما باشد تا در شنا کردن اختلالی ایجاد نکند. وجود چین خوردگی هنگام پوشیدن لباس شنا دلیل آن می باشد که مایوی انتخابی برای شما مناسب نمی باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

انواع مایوهای زنانه موجود

یک ‌تکه: این مایو از جلوی بدن ناحیه شرمگاه تا بالای سینه را پوشانده و از پشت بدن نیز، باسن تا قسمت بالای کمر را می پوشاند. دیگر انواع مایو شامل، مایو دو تکه، سه تکه و مایو اسلامی می باشند که در ادامه توضیح داده می شود.

مایو یکسره پادار misa سگک دار طرح لنگر

[/vc_column_text][claue_addons_products limit=”4″ columns=”3″ issc=”1″ id=”3437, 3453, 3417, 3399″][vc_btn title=”فروشگاه” color=”warning” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgizdin.com%2Fshop||target:%20_blank|”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

دو تکه (بیکینی)

شامل دو تکه می باشد که قسمتی از آن ناحیه شرمگاه را پوشانده و از عقب نیز ممکن است تنها چاک باسن یا کل باسن را بپوشاند. قسمت دیگر مایوی دو تکه یا بیکینی، ناحیه سینه ها را می پوشاند و بقیه نواحی بدن با پوشیدن این مایو عریان می باشد.

مایو بیکینی لاکچری ملوانی کد :mw108

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

سه ‌تکه

این مایو شکل تغییر یافته ی مایوی دو تکه یعنی بیکینی می باشد که در عرف ایران نیز بیشتر جا افتاده است. این مایو دو بخش مایوی قبلی (بیکینی) را دارد و علاوه بر آن یک دامن بسیار کوتاه نیز دارد که برای برآمدگی باسن و نیز شرمگاه استفاده می شود تا این نواحی پوشیده تر باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

مایوی اسلامی

این مایو بسیار پوشیده می باشد که نوعی از آن که سمیرا نام گرفته است، دست ها و پاها تا مچ و کل بدن تا گردن را می پوشاند و دامن کوتاهی نیز دارد. نوع دیگر مایو اسلامی، بورکینی می باشد که فاقد قسمت دامن بوده و به جای آن گردن و موها نیز پوشانده می شود.

مایو-اسلامی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

انواع مایو بیکینی برای خرید

همانطور که ذکر شد بیکینی، نوعی مایو می باشد که از دو تکه تهیه شده است که توضیح داده شد. بیکینی دارای مدل های مختلفی می باشد و در اندازه های مختلف نیز به بازار عرضه می شود.

تانکینی نوعی از بیکینی می باشد که پوشیده تر می باشد، یعنی دارای دو تکه می باشد که قسمت بالایی آن علاوه بر سینه ها، شکم را نیز می پوشاند.

مونوکینی یا نام دیگر آن مایو تک، نوعی از بیکینی می باشد که فاقد قسمت پوشاننده سینه می باشد. یعنی تنها دارای قسمتی برای پوشانده ناحیه شرمگاهی می باشد و با استفاده از آن سینه ها آزاد می باشند.

تاپ مایو زنانه سرمه ای به همراه شورت طرح دار کد:mw111

[/vc_column_text][claue_addons_products limit=”4″ columns=”3″ issc=”1″ id=”4912, 4916, 4907, 4892″][vc_btn title=”فروشگاه” color=”warning” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgizdin.com%2Fshop||target:%20_blank|”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

معرفی ویژگی ها و مزیت های مایو بیکینی

در ساحل کشورهای خارجی، بیشترین نوع استفاده از مایو، نوع بیکینی می باشد. مایو بیکینی از انواع دیگر خنک تر می باشد و با پوشیدن آن در ساحل های گرم، کمتر احساس گرما می شود تا بتوانید از شنا کردن نهایت لذت را ببرید.

مایو بیکینی پرطرفدارترین مایو در جهان می باشد که دلیل آن را می توان راحتی در پوشیدن و زیبایی بیشتر بیکینی نسبت به سایر انواع مایو و غیره دانست.

در برخی از استخرهای ایران اجازه پوشیدن مایو بیکینی وجود ندارد، پس اگر قصد خرید یک بیکینی زیبا را دارید، قبل از خرید در این مورد مطمئن شوید.

پوشیدن مایو بیکینی می تواند برای شنا در ساحل بسیار مناسب و راحت باشد و به آسانی شنا کنید و لذت ببرید.

راهنمای خرید بیکینی

با توجه به هدف از خرید مایو و بیکینی، باید لباس شنای مناسب خود را انتخاب نمایید. مارک های معروف برای اشخاص مبتدی مناسب نمی باشد و بهتر است مایوی ساده را انتخاب نمایید.

به علت مهم بودن کاربرد لباس شنا در انتخاب آن، ممکن است لباس شنای مقاوم در نظر داشته باشید یا به دنبال سریع بودن لباس هنگام شنا باشید. با بررسی نوع لباس قبل از خرید می توانید لباس مناسب خود را انتخاب نمایید.

علاوه بر تأثیر زیبایی و دیگر موارد گفته شده در انتخاب لباس شنا، کیفیت پارچه و مرغوبیت آن نکته مهمی می باشد که حتماً باید بهترین پارچه را انتخاب نمود تا در مقابل کلر آب مقاوم باشد.

لباس شنا نباید هنگام پوشیدن شما را اذیت کند یا در راحت شنا کردن شما اختلالی ایجاد نماید. باید سایز را به درستی انتخاب نمایید و تا جایی که ممکن لباس روی تن شما بخوابد و در عین حال تنگ نباشد. لباس شنای مناسب، لباسی می باشد که در ناحیه قفسه سینه و شانه کاملاً به بدن بچسبد. در غیر این صورت در هنگام شنا، کار شما را مشکل می کند. در مورد بیکینی نیز، لباس باید در قسمت کاپ سوتین دارای پد باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

خرید بیکینی از فروشگاه گیزدین

با توجه به گسترش فروشگاه های اینترنتی و مزایای زیاد خرید از این گونه فروشگاه ها، برخی سایت ها نیز اقدام به فروش انواع لباس های شنا از جمله بیکینی نموده اند.

از جمله مزایای خرید از این گونه سایت های فروش بیکینی می تواند به مقایسه انواع مختلف این لباس ها اشاره نمود که باعث می شود با مقایسه تنوع زیاد موجود در بین این لباس ها و بررسی ویژگی های مثبت و منفی هر کدام و البته مقایسه قیمت ها و جنس و رنگ و سایز، در نهایت بهترین بیکینی را برای خود انتخاب نمایید.

در این صورت با صرفه جویی در وقت خود، توانسته اید بهترین انتخاب ممکن را انجام داده و منتظر بمانید تا بیکینی دوست داشتنی شما به زودی به دستتان برسد.

[/vc_column_text][claue_addons_products limit=”4″ columns=”3″ issc=”1″ id=”3378, 3383, 3356, 3342″][vc_btn title=”فروشگاه” color=”warning” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgizdin.com%2Fshop||target:%20_blank|”][/vc_column][/vc_row]