زنانه, لباس زیر, مجله گیزدین, مد

شورت زنانه و آشنایی با انواع مدل های آن

شورت زنانه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

شورت زنانه و آشنایی با انواع مدل های آن

همه بانوان به لباس زیر خود اهمیت می‌دهند. این روزها کمتر کسی است که بر این باور نباشد تاثیر پوشش لباس زیر زنانه به طور مستقیم با لباس اصلی در ارتباط است. بنابراین اگر به دنبال ظاهری بی عیب و نقص هستید باید حتی به پوشش لباس زیر خود اهمیت بدهید و بدانید چه مدل شورت زنانه‌ای را باید با لباستان ست کنید .

شورت زنانه پسرانه (boyshorts)
1- شورت پسرانه

این مدل شورت الهام گرفته از شورت بوکس مردانه دوخته شده است. شورت‌های پسرانه جدا از راحتی فوق‌العاده بسیار کاربردی هستند. شما می‌توانید این مدل شورت‌های پادار را با دامن یا پیراهن‌های بالا زانو بپوشید.

شورت زنانه کلاسیک

2- شورت کلاسیک

شورت کلاسیک رایج‌ترین مدل شورت زنانه است. هر خانمی در کنار لباس‌های زیر متفاوت یک بسته 3 تا 5 تایی شورت کلاسیک خریداری می‌کند. این شورت‌ها برای شلوار جین، دامن پلیسه و هر لباس دیگری مناسب است. اما بهتر است هرگز شورت‌های کلاسیک را با لباس‌های چسبان نپوشید. زیرا خط شورت از روی لباس مشخص می‌شود.

شورت هیپستر

3- شورت هیپستر

شورت هیپستر برای شلوارهای فاق کوتاه مناسب است. با این حال، همه قسمت‌ها را به خوبی می‌پوشاند از این نوع شورت هم در استفاده روزمره می توان استفاده کرد.

شورت بندی
4- شورت بندی

هیچ مدل شورت زنانه‌ای به جذابیت شورت بندی نیست اما با این حال می‌توان این مدل را زیر ست بلوز شلوار، دامن مدادی و پیراهن بادیکان پوشید. شورت بندی به دلیل نداشتن خط لباس‌های رسمی و کمی تنگ را بهتر نشان می‌دهد.

5- شورت برش فرانسوی

شورت برش فرانسوی یک شورت فاق بلند است که پوشش بیشتری نسبت به شورت‌های معمولی دارد. این شورت‌ها باید با شلوارهای فاق بلند پوشیده شوند. مناسب‌ترین ست با این شورت‌های زنانه دهه 80-ای شلوار جین فاق بلند است.

شورت زنانه بندی مدل جی

6- شورت بندی جی

شورت بندی جی بیشتر شبیه شورت بندی است، با این تفاوت که این مدل شورت زنانه از پشت هیچگونه پوشش نداشته و کاملا به تناسب لباس‌های چسبان دوخته شده است.
این مدل شورت مناسب پیراهن بادیکان و لگ زنانه می‌باشد.

شورت های گنی

7- شورت گنی

شورت زنانه گنی یکی از راحت‌ترین شورت‌ها هستند. پوشیدن آن‌ها به دلیل بند لباس زیر الاستیک سفت و سخت شکم و پهلوی شما را گرفته و لاغرتر نشانتان می‌دهد. بنابراین، اگر پهلوها و شکمتان کمی پر است و دچار اضافه وزن هستید و قرار است موقتا چربی‌های زیادی را زیر لباستان پنهان کنید، شورت گنی بپوشید.
این شورت‌ها قطعا برای شلوارهای فاق بلند و پیراهن‌های شب و بادیکان مناسب می‌باشند.

شورت زنانه لیزری

8- شورت لیزری

شورت لیزری یکی از شورت‌هایی است که باید از آن بیشتر داشته باشید. این شورت‌ها خلاف سایر مدل‌ها خط دوخت ندارند. از این رو می‌توان آن‌ها را با بسیاری از مدل‌های لباس اعم از پیراهن‌های نازک، بدن نما و حریر و شلوارهای تنگ و چسبان پوشید.

شورت برزیلی
9- شورت برزیلی

شورت‌های زنانه برش برزیلی به 3 قسم دوخته شده‌اند: شورت زنانه برزیلی معمولی، یک گره‌ای و دو گره‌ای.
این شورت‌ها بیشتر برای فصل تابستان زیر شلوارک‌، مایو یا دامن‌های سارونگ و مشابه آن که باز هستند، پوشیده می‌شوند.

بند جوراب مشکی
10- شورت بند جوراب‌دار

همانطور که از نام این مدل شورت  مشخص است، شورت به جوراب متصل می‌شود. این مدل شورت‌ها باید با جوراب‌های ساق بلند پوشیده شوند. شورت با یک بند نازک نخی قابل تنظیم جوراب ساق بلند را نگه می‌دارد. طبیعتا این مدل چندان عامیانه نیست و باید حتما با برخی پوشش‌های خاص پوشیده شود.

[/vc_column_text][claue_addons_products limit=”4″ columns=”3″ issc=”1″ id=”10460, 10423, 9112, 8568″][vc_btn title=”فروشگاه” color=”warning” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgizdin.com%2Fshop%2F||target:%20_blank|”][/vc_column][/vc_row]