زنانه, مجله گیزدین, مد

مدل مایو 2019 و نگاهی به روند مد انواع مایو

مدل مایو 2019

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

انواع مدل مایو 2019

“مدل مایو 2019 چی مد شده؟” این پرسشی است که ذهن بسیاری از خانم‌های ورزشکار و شناگر را به محض فرا رسیدن سال 2019 مشغول می‌کند. حال که روزهای فصل بهار مثل برق و باد می‌گذرد و ما کم کم در حوالی فصل تابستان به سر می‌بریم، اخبار مد و فشن مایو و لباس شنا بیشتر غالب می‌شود.

و به طور همزمان بسیاری از برندهای تولیدکننده مایو نظیر Solid & Striped، Peony، Marysia و Anemone دست به کار شده‌اند تا موجی زیبا از مایوهای یک تکه و بیکینی‌های دو تکه به پا کنند و در حوزه تولید لباس‌های شنا سهیم باشند.

ما در این مقاله سعی داریم تا نمونه‌ها و مدل‌های مایو 2019 را بررسی نمائیم.

مدل مایو 2019 طرح کشباف

مایو طرح کشباف مدل مایو 2019مایو طرح کشباف نخستین بار توسط اما اسپدینگ ظاهر شد. این مدل مایو 2019 توسط کمپانی ASOS تولید شد و توجه بسیاری از خانم‌ها بالاخص اما اسپدینگ را جلب کرد. او پس از ظاهر شدن با مایو کشباف اذعان داشت که این بهترین مدل مایویی است که تا به حال پوشیده بود!

مایو زرد

مایو زرد بیکینی 2019زرد جزء رنگ‌های ترند شده در بهار سال 2019 به شمار می‌رود. ترکیب این رنگ با تناژ برنزه جزء زیباترین ست‌ها شناخته می‌شود اما حتما برای پوشیدن این مدل مایو 2019 نباید پوست برنزه داشت. این رنگ با تمام رنگ‌های پوست همخوانی دارد.

مایو طرح پلنگی

مایو طرح پلنگیطرح پلنگی یکی از طرح‌های ترند شده در سال 2019 می‌باشد که تقریبا چندین فصل پیاپی شاهد این روند مد بوده‌ایم. بنابراین، احتمال می‌رود که طرح‌های پرینتی حیوانات یکی از مدهای مستقل به شمار رفته است که پوشیدن محصولات آن‌ نیز تقریبا هیچگونه محدودیت فصلی نمی‌شناسد.

مایو یک تکه و دو تکه طرح پلنگی دو مدل مایو 2019 به شمار می‌روند.

مدل مایو 2019 پوست پیازی

مایو پوست پیازی مدل مایو 2019امسال رنگ‌های پوست، پوست پیازی و کالباسی جزء رنگ‌های ترند شده در سال 2019 به شمار می‌روند. مدل مایو 2019 می‌تواند در مایوهای دارای رنگ نود و پوست تعریف شود. این مدل‌ها یا به صورت یک تکه و یا به صورت دو تکه طرح شده‌اند تا مناسب استخرهای سرباز و سرپوشیده باشند.

مایو طرح رترو

مایو طرح رترو مدل مایو 2019طرح‌های رترو جزء طرح‌های ترند شده در دهه‌های 70 تا 90 به شمار می‌آیند اما این طرح‌ها همچنان در سال‌های اخیر از مدهای پرقدرت محسوب گردیده‌اند. برخی از طرح‌های رترو در پرینت‌های خال خالی، راه راه، زیگزاگ و گل‌دار خلاصه می‌شوند. با این حال، طرح‌های رترو جزء مدل مایو 2019 دسته بندی می‌شوند که طرفداران خاص خود را هم دارند.

مایو گره دار

مایو گره دار مدل 2019مدل‌های مایو گره دار تقریبا جزء مدل‌های همیشه مد و به خصوص در فصول تعطیلات محسوب می‌گردند اما با این حال، روند مد مایوهای گره‌ای تا سال 2019 ادامه پیدا کرده است.

این گره‌ها در مدل‌های دو تکه بیشتر دیده می‌شوند. با این حال، بیشتر گره‌ها روی شانه‌ها، وسط سینه و یا طرفین شورت قرار می‌گیرند و علاوه بر مدل دار کردن مایو نقش تنظیم را بر عهده دارند. شما با استفاده از گره‌ها می‌توانید قسمت بالا یا پایین را شل و سفت کنید.

مدل مایو 2019 ضد آفتاب

لباس شنا مدل 2019لباس‌های شنا با طرح‌ راش گارد نوعی مدل مایو 2019 به شمار می‌روند. راش گارد که نوعی لباس محافظ برای غواصی می‌باشد از آسیب‌های احتمالی در برابر شنا و امواج مضر خورشید پیشگیری می‌کند. با این حال، این مایوها جزء مدهای سال 2019 شناخته شده که با یک کلاه ست می‌شود.

این لباس‌های شنا از آستین‌های بلند برخوردار بوده و به صورت یک تکه و دو تکه موجود هستند.

مایو طرح گلدوزی

مایو طرح گلدوزی مدل 2019گلدوزی‌ها عناصر چشم نوازی هستند که جلوه هر لباسی را زیبا می‌کنند. با این حال، مایوهای دارای طرح‌های گلدوزی جزء مدل‌های ترند شده در سال 2019 به شمار می‌روند.

مهم این است که طرح‌های گلدوزی با رنگ، مدل و کلیت ظاهر لباس شنا هماهنگ باشند.

مایو برش بالا

مایو برش بالا کمر باریک مایوهای برش بالا (High-Cut) برای چند فصل متعدد مد بوده است و ظاهرا قرار هم نیست که از مد بیافتد. این مدل مایو 2019 تولید شده تا امتداد، طول و ظاهر زیبای بدن را نشان دهد.

این نوع برش خط شورت را بالاتر برده و با یک کمربند باریک ست زیبایی به وجود می‌آورد. با این حال، مایو برش بالا هم به صورت یک تکه و هم به صورت دو تکه تولید و عرضه می‌گردد.

مدل مایو 2019 کمردار

مایو کمرداراین مدل مایو 2019 تداعی‌گر سال‌های طلایی دهه 60 و 70 می‌باشد که همچنان مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته است. مدل مایوهای کمربنددار جزء پرفروش‌ترین مدل‌های مایو برای افراد دارای اضافه وزن و چاق به شمار می‌رود. این مدل‌ها قادرند نواحی کمر و شکم را تا حد زیادی لاغرتر نشان دهند.

اگرچه مدل‌های کمربنددار بیشتر بر روی مایوهای یک تکه متمرکز است اما برخی شورت‌های بیکینی‌ها دارای کمربند هستند. از این رو، ست بسیاری زییایی با بلوزهای لخت و آزاد به شمار می‌روند.

مدل مایو 2019 رنگ متالیک

بیکینی متالیک مدل مایو متالیک یکی از انواع مدل مایو 2019 به شمار رفته است که در دوخت‌های متنوع دیده شده اما بیشترین مزیت آن در نوع پارچه براق، درخشان و اصطلاحا متالیک خلاصه گردیده است. پارچه متالیک مایو می‌تواند در گستره طیف‌های رنگی متعدد مشاهده شود.

لختی این پارچه‌های لوکس نشانگر حرکت خورشید و ماسه می‌باشد که با هر حرکتتان درخشش خورشید و روانی ماسه‌ها را به خوبی هرچه تمام بر روی بافت پارچه نمایش می‌دهد.

مایو خال خالی

مایو خال خالی مدل 2019اگر خواستار طرح‌های شیک رترو هستید، به پارچه‌های خال خالی نگاهی بیاندازید. این سبک مایو جزء مدل‌های مد شده در سال 2019 به شمار می‌رود که در دهه‌های قبل طرفداران خاص خود را نیز داشته است. با این حال، تنوع مدل‌های خال خالی به قدری است شما را به گردشی از سال‌های 50 میلادی تا سال‌های کنونی می‌برد!

مایو رنگ نئون

بیکینی رنگ مرجانی نئون یکی از رنگ‌های پرطرفدار سال‌های اخیر بوده که به دلیل رنگ چشم زننده خود مورد استقبال خانم‌های جسور قرار گرفته است. رنگ‌های نئون اکثرا در سرخابی، پرتقالی، زرد، سبز، آبی و بنفش دیده می‌شود.

در حال حاضر مایو رنگ نئون جزء انواع مدل مایو 2019 به شمار رفته که از تنوع رنگ و مدل نیز برخوردار می‌باشد. اما امسال طیف رنگ‌های پرتقالی و سرخابی بیش از هر رنگ نئون دیگری مورد توجه قرار گرفته است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]