سلامتی و زیبایی, مجله گیزدین

افزایش سایز سینه ها با استفاده این 7 ماده خوراکی

افزایش سایز سینه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

افزایش سایز سینه ها به واسطه رعایت رژیم غذایی مناسب

رمانی که به سایز سینه های خود نگاه می کنید به این توجه باشید عوامل متعددی در سایز سینه شما دخالت دارد از جمله ژنتیک ، سن ، هورمون و موادی از این قبیل اما به این نکته توجه داشته باشد که رژیم غذایی شما می تواند نقش مهمی در افزایش سایز سینه ها به روش طبیعی ایفا کند.

افزایش سایز سینهچرا مردم این غذاها را باور دارند؟

بسیاری از این مواد برای قرن ها در سراسر جهان برای افزایش سایز سینه ها استفاده می شوند. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که هیچ مطالعات علمی مستقیم برای  غذاهایی که بافت پستان را افزایش می دهند انجام نشده ، فقط از روی شواهد و تجربه به این نتیجه ها دست پیدا کرده اند .

افزایش سایز سینهچگونه تغییر رژیم غذایی می تواند این کار را انجام دهد ؟

اندازه سینه ها  تا حدی با مقدار استروژنی بدن شما تولید می کند تعیین می شود. غذاهای موجود در این لیست غنی از استروژن، فیتواستروژن (استروژن گیاهی) و ترکیبات دیگری که هورمون هایی را تولید می کنند که رشد سینه را تحریک می کند.

به یاد داشته باشید که افزایش سطوح استروژن با افزایش موارد ابتلا به سرطان پستان مرتبط است. بنابراین، اگر شما در حال برنامه ریزی برای تغییر رژیم غذایی خود هستید . از چکاپ های برنامه ریزی شده غافل نشوید .

چربی های غیر مضر :

این را به این صورت در نظر بگیرید که سینه های شما از بافت اپیتلیال و چربی تشکیل شده است. بنابراین، اگر ما می خواهیم تولید سلول های چربی را بیشتر تحریک کنیم، باید مطمئن شویم که چربی های سالم را می خوریم .
در تئوری، چربی های غیر اشباع ممکن است متابولیسم شما را در هنگام افزایش سایز سینه، بالا ببرد،یا حداقل این چیزی است که بسیاری معتقدند. برای دیدن اینکه آیا این روش برای شما کار می کند یا نه  سعی کنید روغن زیتون، روغن نارگیل، آوکادو، تخم مرغ و ماهی های آب سرد را در رژیم غذایی خود اضافه کنید.

دانه ها :

بسیاری از انواع دانه ها حاوی لیگنان که یک نوع فیتواستروژن است و در بدن، استروژن تولید می کند هستند .
سعی کنید دانه های روغنی از جمله  دانه های روتاری، دانه های کنجد و دانه های آفتابگردان را به روال روزانه خود اضافه کنید . این ها دارای بیشترین مقدار لیگنان در خانواده بذر هستند. فراتر از افزایش سایز سینه ها، دلایل دیگری برای خوردن لیگناها وجود دارد. یک مطالعه نشان داده که بین لیگناها و کاهش خطر بیماری قلبی عروقی رابطه مستقیم وجود دارد .

مغز ها:

بسیاری از انواع آجیل حاوی چربی های سالم، پروتئین ها و ایزوفلاون ها هستند که شبیه استروژن هستند. بعضی از بهترین منابع ترکیب استروژن: بادام، سیب زمینی، بادام زمینی و پسته استافزایش سایز سینه

سبزیجات :

کلم، کلم بروکلی، کلم و گل کلم حاوی لیگناها هستند، همان ترکیب شیمیایی موجود در دانه های مورد بحث . در حالی که سبزیجات سبز برگ سبز ممکن است به اندازه کافی استروژن برای افزایش سایز سینه ها نداشته باشند، اما کشف شده است که مانع از تولید تستوسترون، یکی از مجرمان پشت پرده کوچکی سینه های است می شود . علاوه بر این، با دارا بودن  آنتی اکسیدان و ویتامین بالا باعث تقویت پوست می شود و با ساختن بافت سالم و محافظت در مقابل آسیب های رادیکال های آزاد یک راه عالی برای حفظ سینه شما به نظر می رسد.افزایش سایز سینه

میوه ها:

مانند بسیاری از غذاهای که در این لیست وجود دارند، میوه ها هم حاوی لیگنان هستند که گفته می شود با افزایش عملکرد استروژن در بدن، باعث افزایش رشد سینه می شود. منابع غنی لینگان سیب، توت فرنگی، تمشک، گیلاس، هلو، پرتقال، آلو و خربزه هستند.

محصولات لبنی:

شیر و پنیر حاوی هورمون هایی مشابه آنچه در بدن ما یافت می شوند را دارند مانند استروژن، پروژسترون و پرولاکتین. پرولاکتین تولید شده در بدن مادران نوزادان تازه متولد شده باعث افزایش سایز سینه های آنها می شود  بنابر این شما می توانید ببینید که بسیاری از مردم فکر می کنند که به طور طبیعی به افزایش اندازه پستان کمک می کند.

غذای دریایی:
صدف،میگو و جلبک دریایی حاوی سطوح بالای منگنز هستند که به بهبود عملکرد هورمونهای تیروئید و جنسی در بدن مانند استروژن و پروژسترون کمک می کند. بسیاری معتقدند که هورمونهای تنظیم شده می توانند افزایش سایز سینه را به صورت  طبیعی منجر شوند.

 در اینجا برخی از غذاها و نوشیدنی های دیگر که به طور طبیعی حاوی استروژن یا فیتواستروژن هستند و بهافزایش سایز سینه کمک می کنند را معرفی می کنیم .

  1. جو
  2. چغندر
  3. چای سیاه
  4. هویج
  5. نخود
  6. خیار
  7. شبدر
  8. سیر
  9. بادمجان
  10. چای سبز
  11. جعفری
  12. کدو تنبل
  13. گردو
  14. هندوانه

و در آخر سویا و فرآوده های آن را فراموش نکنید .

سویا ،شیر سویا ، توفو و سایر محصولات سویا در لیست موادی هستن که به افزایش سایز سینه کمک می کنند . در سویا مقدار زیادی از ایزوفلاون ها هستند که نوعی فیتواستروژن به حساب می آیند و در بدن مانند استروژن عمل می کنند .

امیداریم این مطلب برای شما مفید بوده باشه با ارسال نظر هاتون گیزدین رو در ارائه مطالب بهتر یاری کنید .[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]